تیگو 8 +e

قیمت تیگو 8 +e

تومان2,791,700,000

ثبت نام تیگو 8 +e

گام 1 از 5

معرفی تیگو 8 +e

اولین بار سال 1394 بود که یک شاسی بلند جذاب به نام تیگو 5 از چین وارد ایران شد. زمانی که وارد ایران شد کمتر کسی انتظار داشت در طول سال های آینده چنین پیشرفتی کند. در سال های ابتدایی ورود به ایران، استقبال خوبی از این خودرو شد. چند سال بعد، نسل بعدی تیگو، با نام تیگو 7 در بازار عرضه شد و تغییرات ظاهری و فنی آن، حسابی توجه همه را به خود جلب کرد. بعد از چند سال، در اواخر سال 1401 دو خودرو غول پیکر دیگر از این خانواده بزرگ با نام های تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرومکس نیز تحت برند فونیکس وارد بازار شدند که شاید بتوان لقب پر آپشن ترین خودرو های این روز های ایران را به آنها داد. اما با توجه به سیاست اکثر خودروسازان در رابطه با خودرو های برقی، جای یک خودروی هیبرید در این خانواده خالی بود. بر همین اساس، خودروی تیگو 8 PHEV، مسیر خود را برای ورود به بازار هموار دید و در اواسط سال 1402 تست درایو آن در پیست آزادی تهران برگزار شد. در ادامه این مطلب بیشتر به بررسی تیگو 8 PHEV یا تیگو 8 پلاگین هیبرید (تیگو 8 +e) خواهیم پرداخت.

طراحی بیرونی و داخلی تیگو 8 +e

تیگو 8 +e در ظاهر تفاوت آنچنانی با تیگو 8 پرو ندارد. شاید تنها نکته ای که توجه شما را در طراحی بیرونی به خود جلب کند، وجود دو باک در خودرو میباشد. یک باک که در بقیه خودرو ها نیز وجود دارد و برای بنزین میباشد و باک دیگر در قیمت گلگیر سمت راننده میباشد و متخص شارژ برقی خودرو است. در بقیه بخش ها چه در داخل و چه در ظاهر، تیگو 8 +e تفاوت زیادی با تیگو 8 پرو ندارد و همچنان با همان وقار و زیبایی میدرخشد.

خرید نقد و اقساط تیگو 8 +e

امکان خرید نقد و اقساط تیگو 8 +e به صورت نقد و اقساط در مجموعه خسروانی وجود دارد. جهت خرید میتوانید یکی از فرم های موجود در وبسایت را تکمیل نمایید تا درخواست خرید خود را ثبت کنید

مشخصات فنی تیگو 8 +e

این محصول را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه برای تیگو 8 +e

  1. حسن جوادیان

    1
    1

    سلام. با این همه امکانات واقعا حیفه که دنده کمکی نداره و چهار چرخ نیست.

    • ادمین

      سلام
      احتمالا نسل بعدیش 4wd بشه

  2. مرتضی حیدری

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست تست درایو