تیگو 7 پرو مکس AWD

قیمت تیگو 7 پرو مکس AWD

تومان0

ثبت نام تیگو 7 پرو مکس AWD

گام 1 از 5

معرفی تیگو 7 پرو مکس AWD

تیگو 7 پرومکس بالاخره عرضه شد!

محصول جدید برند فونیکس طی اعلام مدیران خودرو به زودی در بازار عرضه خواهد شد. تیگو 7 پرومکس، که قبل تر با مدل های جذاب و محبوب خود تحت عنوان تیگو 7 IE و تیگو 7 پرو عرضه شده بود و جزو پرفروش ترین محصولات مدیران خودرو بود، در دو نسخه تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد. پیش بینی میشود فروش این محصول رکورد فروش مدیران خودرو را بشکند. اگر شما هم متقاضی خرید این خودرو هستید حتما فرم ثبت نام موجود در وبسایت خسروانی را پر کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند. اما در این مطلب به بررسی کلی این خودرو خواهیم پرداخت.

طراحی تیگو 7 پرو مکس

ابعاد و اندازه تیگو 7 پرومکس نسبت به تیگو 7 پرو پریمیوم تغییری نداشته است و به طور کلی سعی در حفظ طراحی قبلی شده است. تغییر سپر جلو، مه شکن ها، یکپارچه شدن چراغ های عقب و اغییر لوگوی فونیکس به حالت لوگو تایپ یا نوشتاری، تمام تغییرات تیگو 7 پرومکس نسبت به ورژن قبلی آن است. با توجه به ظاهر جذاب تیگو 7 پرو، شاید همین مقدار فیس لیفت کفایت کند.

مشخصات فنی تیگو 7 پرو مکس

برخلاف ظاهر، مشخصات فنی تیگو 7 پرو مکس نسبت به ورژن های قبلی خود تغییرات گسترده ای را تجربه کرده است. موتور این خودرو یک موتور 1.6 لیتری توربو با پاشش مستقیم سوخت است که قدرتی معادل 197 اسب بخار تولید میکند. در واقع موتور این خودرو مشابه موتوری است که پیش تر در خودروی تیگو 8 پرو استفاده شده بود. انتقال قدرت در خودروی تیگو 7 پرو مکس از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر صورت میپذیرد.

تفاوت بزرگ و جالب توجه در این خودرو استفاده از سیستم AWD است که قبل تر فقط خودروی تیگو 8 پرومکس و اکستریم VX بین خودرو های مدیران خودرو از آن استفاده می‌کردند. این قابلیت به راننده امکان تنظیم حالت رانندگی در 6 مدل مختلف را میدهد.

خرید اقساط تیگو 7 پرو مکس

شما میتوانید خودروی تیگو 7 پرومکس را به صورت نقد و اقساط از نمایندگی خسروانی کد 193 مدیران خودرو خریداری نمایید. فقط کافیست فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. مبلغ پیش پرداخت این خودرو 50 درصد میباشد و امکان پرداخت تا 60 ماه با سود 23 درصد نیز فراهم میباشد.

این محصول را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تیگو 7 پرو مکس AWD”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

درخواست تست درایو