
کی ام سی شدو
- دوربین ۳۶۰
- ندارد
- دوربین ۵۴۰
- ندارد
- کروز کنترل تطبیقی
- ندارد
- دریچه تهویه
- جلو، عقب
- کیسه هوا
- 2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو
- رانندگی نیمهخودکار
- ندارد
- دستیار رانندگی
- ندارد
- ترمز اضطراری خودکار
- ندارد
مشخصات فنی
- رانندگی نیمهخودکار
- ندارد
- دستیار رانندگی
- ندارد
- سیلندر
- 4
- حجم موتور
- 1499 سی سی تنفس طبیعی
- گیربکس
- CVT
- قدرت (اسب بخار)
- 105
- حداکثر گشتاور
- 137 نیوتن متر
- سیستم محرک
- دیفرانسیل جلو
- فاصله محور
- 2560
- ابعاد
- 1505*1725*4270
- وزن
- نامشخص
- سایز رینگ
- 16 اینچ آلومینیومی
- حجم صندوق
- نامشخص
نظرات کاربران (۱۲)
سلام وقت بخیر..دوست عزیز من راقب هستم از نمایندگی خسروانی خرید کنم امیدوارم شرایط فروش تان چه نقد وچه اقساط مناسب باشد..با تشکر ضمنا امتیاز الان به جهت ثبت نظر می باشد .امتیاز اصلی بعد از خرید است
درود دوست عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اقساط محصول مدنظر، لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کرده یا با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. سپاس از شما!
لطفا قیمت ماشین رو اعلام کنید.
درود دوست عزیز در حال حاضر قیمت محصول جدید کرمان موتور (کی ام سی شدو) تعیین نشده است. به محض اعلام رسمی این کمپانی، قیمت در سایت خسروانی درج خواهد شد.
لطفا قیمت ماشین رو اعلام کنید ببینیم این ماشین رو انتخاب کنیم یا خودرو سواری جدید شرکت بایک رو.
درود همراه گرامی در حال حاضر قیمت محصول جدید کرمان موتور (کی ام سی شدو) تعیین نشده است. به محض اعلام رسمی این کمپانی، قیمت در سایت خسروانی درج خواهد شد.
عالی. اگر یکی به ما تمام قسط بدهید،،،🙏
درود دوست عزیز متاسفانه جهت خرید اقساطی خودرو، مبلغ پیش پرداخت جز الزامات خرید می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلغ پیش پرداخت خودروها با کارشناسان شعب مربوطه در تماس باشید.
کرمان موتور اصلا کارش درست نیست پول ندین بابام الان دوساله ثبت نام کرده هنوز ماشین ندادن بهش هر وقت میره نمایندگی میگن نیومده .نه ماشین هست نه پول
درود جناب دهقان عزیز بااحترام خودرو ثبت نامی شما کدوم مورد از محصولات کرمان موتور بوده ؟! ضمن اینکه تاخیر "دوساله" از سمت کمپانی کرمان موتور موضوع غیرعادی می باشد. لطفا اگر از طریق نمایندگی ما اقدام به ثبت نام کرده اید با شعبه 1780 یا 1790 تجارت خودرو خسروانی تماس گرفته و این موضوع را پیگیری بفرمایید.
کرمان موتور اصلا کارش درست نیست پول ندین بابام الان دوساله ثبت نام کرده هنوز ماشین ندادن بهش هر وقت میره نمایندگی میگن نیومده .نه ماشین هست نه پول .
درود جناب دهقان عزیز بااحترام خودرو ثبت نامی شما کدوم مورد از محصولات کرمان موتور بوده ؟! ضمن اینکه تاخیر "دوساله" از سمت کمپانی کرمان موتور موضوع غیرعادی می باشد. لطفا اگر از طریق نمایندگی ما اقدام به ثبت نام کرده اید با شعبه 1780 یا 1790 تجارت خودرو خسروانی تماس گرفته و این موضوع را پیگیری بفرمایید.


