خانه / خودروها / کی ام سی شدو
کی ام سی شدو
کرمان موتور

کی ام سی شدو

موجودبنزینی
3.2 از ۵ (۶ نظر)
قیمت
تماس بگیرید
درخواست خرید
دوربین ۳۶۰
ندارد
دوربین ۵۴۰
ندارد
کروز کنترل تطبیقی
ندارد
دریچه تهویه
جلو، عقب
کیسه هوا
2 ایربگ برای راننده و سرنشین جلو
رانندگی نیمه‌خودکار
ندارد
دستیار رانندگی
ندارد
ترمز اضطراری خودکار
ندارد

مشخصات فنی

رانندگی نیمه‌خودکار
ندارد
دستیار رانندگی
ندارد
سیلندر
4
حجم موتور
1499 سی سی تنفس طبیعی
گیربکس
CVT
قدرت (اسب بخار)
105
حداکثر گشتاور
137 نیوتن متر
سیستم محرک
دیفرانسیل جلو
فاصله محور
2560
ابعاد
1505*1725*4270
وزن
نامشخص
سایز رینگ
16 اینچ آلومینیومی
حجم صندوق
نامشخص

نظرات کاربران (۱۲)

محمود۲۶ شهریور ۱۴۰۴

سلام وقت بخیر..دوست عزیز من راقب هستم از نمایندگی خسروانی خرید کنم امیدوارم شرایط فروش تان چه نقد وچه اقساط مناسب باشد..با تشکر ضمنا امتیاز الان به جهت ثبت نظر می باشد .امتیاز اصلی بعد از خرید است

mahshidfirouziپاسخ مدیریت۲۷ شهریور ۱۴۰۴

درود دوست عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط اقساط محصول مدنظر، لطفا فرم موجود در سایت را تکمیل کرده یا با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. سپاس از شما!

حمید۲۱ مرداد ۱۴۰۴

لطفا قیمت ماشین رو اعلام کنید.

mahshidfirouziپاسخ مدیریت۲۷ مرداد ۱۴۰۴

درود دوست عزیز در حال حاضر قیمت محصول جدید کرمان موتور (کی ام سی شدو) تعیین نشده است. به محض اعلام رسمی این کمپانی، قیمت در سایت خسروانی درج خواهد شد.

حمید۲۱ مرداد ۱۴۰۴

لطفا قیمت ماشین رو اعلام کنید ببینیم این ماشین رو انتخاب کنیم یا خودرو سواری جدید شرکت بایک رو.

mahshidfirouziپاسخ مدیریت۲۷ مرداد ۱۴۰۴

درود همراه گرامی در حال حاضر قیمت محصول جدید کرمان موتور (کی ام سی شدو) تعیین نشده است. به محض اعلام رسمی این کمپانی، قیمت در سایت خسروانی درج خواهد شد.

داداله۸ آذر ۱۴۰۴

عالی. اگر یکی به ما تمام قسط بدهید،،،🙏

mahshidfirouziپاسخ مدیریت۸ آذر ۱۴۰۴

درود دوست عزیز متاسفانه جهت خرید اقساطی خودرو، مبلغ پیش پرداخت جز الزامات خرید می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مبلغ پیش پرداخت خودروها با کارشناسان شعب مربوطه در تماس باشید.

دهقان۱۷ آذر ۱۴۰۴

کرمان موتور اصلا کارش درست نیست پول ندین بابام الان دوساله ثبت نام کرده هنوز ماشین ندادن بهش هر وقت میره نمایندگی میگن نیومده .نه ماشین هست نه پول

mahshidfirouziپاسخ مدیریت۱۷ آذر ۱۴۰۴

درود جناب دهقان عزیز بااحترام خودرو ثبت نامی شما کدوم مورد از محصولات کرمان موتور بوده ؟! ضمن اینکه تاخیر "دوساله" از سمت کمپانی کرمان موتور موضوع غیرعادی می باشد. لطفا اگر از طریق نمایندگی ما اقدام به ثبت نام کرده اید با شعبه 1780 یا 1790 تجارت خودرو خسروانی تماس گرفته و این موضوع را پیگیری بفرمایید.

دهقان۱۷ آذر ۱۴۰۴

کرمان موتور اصلا کارش درست نیست پول ندین بابام الان دوساله ثبت نام کرده هنوز ماشین ندادن بهش هر وقت میره نمایندگی میگن نیومده .نه ماشین هست نه پول .

mahshidfirouziپاسخ مدیریت۱۷ آذر ۱۴۰۴

درود جناب دهقان عزیز بااحترام خودرو ثبت نامی شما کدوم مورد از محصولات کرمان موتور بوده ؟! ضمن اینکه تاخیر "دوساله" از سمت کمپانی کرمان موتور موضوع غیرعادی می باشد. لطفا اگر از طریق نمایندگی ما اقدام به ثبت نام کرده اید با شعبه 1780 یا 1790 تجارت خودرو خسروانی تماس گرفته و این موضوع را پیگیری بفرمایید.